30 haftalıgım cok fazla cikolata krizim tutuyo ve en cok kg almama sebep olan syde bu zaten. Yok yemicem diyorum ama olmuyoo suan kavanozun yarısı bitti seker hastası olup cıkcam allah korusun siz bu durumda ne yapıyosunuz kızlar ben durduramıyorum kendimi