Kızlar 7+5 iz Allahın izniyle 🤲ikinci gebeliğim ilkini düsük yapmistim 2 bucuk aylıkken 😔ilkinde bilemedim pek fazla ama bunda midem yatsamda bulanıyor kalksamda 😩cok acıkıyorum o ara bi geciyor yiyorum yedikten sonra bin pişman oluyorum 🥴ve nasıl şiş karnım sanki gebeligin son haftalarina gelmis gibi bazen😆73 kiloyla hamile kaldim hala 73 üm ama 90misim gibi hissediyorum😩nasil geciyordu sizdeki şişkinlik siz neler yiyordunuz neler yapiyorsunuz ?🙄