Hll34 medipole gitmedim tanıdığım var orda da dezenfektan konusunda 45 dk da bir yapıyoruz kadın doğum çok temiz dedi ama dediğin gibi fiyatlar çok yüksek Burcu’da artık direk sezaryen yapıyormuş fiyatı 3500 tl imiş gerçekten çok fazla yani ben şimdi tıp merkezi buldum bugün gittim çok memnun kaldım Eray Balcan diye doktor açıklamaları konuşması çok güzeldi benim ki sezaryen zaten şeker olduğu için 3 doktora gittim 3 üde sezaryen dedi daha fazla şansımı zorlamak istemedim haftaya çarşambaya gün aldık kısmet olursa