Ozlemusta Hasrettnc Ben 19 haftalık hamileyim aşırı derecede kasık ağrılarım vardı. Doktora gittim tahlil verdim kum döktüğümü söyledi. Çok sıkıntılı bir süreç bol su içiyorum aynı zamanda verdiği ilacı da kullandım. Sende ihmal etme mutlaka doktoruna danış.
Hazallkb Hasrettnc benimde sağ ve sol kasığımda sancı Oluyodu 20. Haftadan beri doktorum rahimin büyüyo normal bi sorunun yok demişti. Yani rahminizde büyüdüğünden olabilir
Hasrettnc Ozlemusta valla canım 26 haftalık hamileyim karnımın sol alt köşesinde çok kötü ağrı giriyor
Vefa83 Hasrettnc 19 haftamdayım bugun ogleden şimdiye kadar cok kotu agrılarım sancılarım var dayanamıyorm hastaneye gitmeye korkuyorum nedır acaba😒
Merveozgns Vefa83 bende 19 haftalık hamileyim bir kaç gündür benimde kasık ağrım var ya benimde hiç hastaneye gidesim yok şu dönemde
Gnsssss Haftadayim ayni şekilde benim sol alt tarafima kasiğima aşiri derecede ağri giriyor, doktor yaticaksin dinleneceksin ayakta çok vakit geçirmiceksin dedi
Ozlemusta Hazallkb banada doktorum başta böyle söylemişti ama ağrılarım geçmeyince tekrar gittim tahlille kum döktüğümü anladık.
Vefa83 Merveozgns ben dolap temızlıgı yaptım egıl kalk yaptım bebek kordondanmı ayrılmış dıye korkuyorm dayanılmaz bır agrı verıyor bugun hastaneye gıdecem cok korkuyorm
Fulden1004 Ara sıra kasık ağrıları olabiliyor bende 28 haftalık hamileyim bazen oluyor ve doktor rahim büyüdüğünden olduğunu söylüyor.