Nur-- Kızlar merhaba şehir hastanelerinde doğum esnasında giymek için gecelik mi götürmeniz gerekiyor yoksa hastane de önlük mü giydiriyorlar bilgisi olan yazabilir mi?
Deletedmom133 Nur-- onluk giydiriyorlar ciplaksin bağcıklı toka haric hiçbirşey yok bedeninde sonrasindada uyusukluk geçince giyineceksin
Sinemakty Nur-- merhaba ben ankara şehir hastanesinde 11.03.2020 tarihinde 16:50de normal Doğumla oğlumu kucağıma aldım önlüğü kendileri veriyor, giydiriyorlar Doğum bittikten sonra odaya geçerken ben kendi geceliğimi giydim.
Nur-- Mutlu2005- sağlıcakla al kucağına canım kimse dr yazmamış kimse bilmiyor heralde umarım öyledir normal doğum da da 🤷♀️
Mutlu2005- Nur-- aminn Canım allah razı olsun inş Pazartesi unutmazssam sorarım hemşirelere inş sorunu