MeltemNermin Bilgisi olan var mı acaba? Çorumdan Ankaraya perinatoloji sevkim verilmisti. Ankarada tekrardan pazartesi gününe detayli ultrason vermisti. Yuksek riskli gebelik grubundayim. Simdi Ankaraya hastane icin giris yapamayacak mıyım?
Prensesannesii1 MeltemNermin istisnalar da yasak değil sizinki önemli bişey keyfi gidenler için geçerli bu
Ebe4343 MeltemNermin sabahtan önce valilik ya da kaymakamlığa gidip izninizi alın yanınıza gerekli evrakları da alın orayı hallettikten sonra illaki gidince muayene olursunuz
MeltemNermin Prensesannesii1 Oyle bisey ki kimsenin duzgun bilgisi yok istisnalari açıkladı sağlıkla alakali birsey yok. 155 de aradık 112 de aradık kimsede tam bilgi verilmemis saglık il mudurlugu izin belgesi almaniz lazım dedi ben pazartesi orda olmam lazım nasıl izin alcam dediğimde su an bizim de bilgimiz yok dediler. E devlete basvuru yapali birkac gun oldu ama hala onaylanmadı.
Prensesannesii1 MeltemNermin internetten onay için çok beklersin, direk kaymakamlığa gidip izin alman gerek
MeltemNermin Deletedmom124 E devlet uygulamasina girince direk karsiniza e basvuru cikiyor eger ki cikmazsa Arama bolumune e basvuru (ic isleri) yaziyorsunuz ordan yeni basvuru diyorsunuz zaten sizi yönlendiriyor
Prensesannesii1 MeltemNermin ama sizinki önemli bi neden bence sorun olacağını zannetmiyorum hastaneyi arayın yarın sabah bilgi alın bence
MeltemNermin YagmrK elimde herhangi bir izin kağıdı olmazsa malesef ki olmuyormuş. Pazartesi gunune kadar da alabileceğim yerler kapali. Tek sansım e devlettekinin sonuclanması.
MeltemNermin Prensesannesii1 Hastaneyle, 112 yle, il saglik mudurluguyle gorustum. Malesef ki yasak cok yeni oldugu icin herkesin verdigi cevap ayni.
MeltemNermin Ebe4343 Ben corumdayım ankaraya gidecegim. Eşim askeriyede ve sadece birgun izni var o da pazartesi. Detayli ultrasonumuz saat 10.30 gelmezseniz iptal ederiz dediler.
Twinksmom MeltemNermin Sağlık için e devletten sanırım belge almanız gerekli haberlerde görmüştüm sadece doktor kağıdı kabul edilmiyor
MeltemNermin Deletedmom124 Hicbir bilgim yok ama bebegimin bobregi 14 mm olmuş kesinlikle gitmem lazım. Esim askeriyede çalışıyor oradan bir yazı vercekler elimizdeki belgelerle yola çıkacağız insallah geri göndermezler. Cunku normalde bu sınırda doğuma alınırmış fakat ben daha 22+3 haftamdayım. Ortada hayat meselesi var. Ama ne kadar anlayacaklar bilmiyorum.