Mslm Kızlar beşiğimiz bugün geldi kurduk ama şu kenarına konan yastık gibi olan şeyleri nasıl yıkıycam bilemedim direk böyle atsam makineye içindeki elyaf toplanır mi yüzünü sökemiyorum direk elyafı onun içine doldurmuşlar
SedaveSusam Mslm böyle yıka canım sonrada elinle çekiştirerek düzelt ama ıslakken düzeltmen gerekiyor
Ozgnrgl Mslm bir şey olmaz canım ama aklın kalırsa yastıkları tek at ve bir tenis topu koy makineye pofuduk bir şekilde çıkıyorlar yapışma fln hiç olmuyor.
Yakamoz__gul Mslm boncuk elyafsa hicbirsey olmaz. Direk makineye atın kuruyunca elinizle dışından içini minciklar gibi yapın. Normal elyafsa o belki biraz toplanabilir ama oda ele gelir. İki elinizle birden sağlı sollu asilirsiniz oda ayrılır
Deletedmom138 Mslm böylece atabilirsin ıslakken hemen elinle düzeltirsin şeklini ama rengine göre ayır
Zeroart Elde yıkama programında yıkayın, sıktırma yaparsanız topaklanıyor. Biraz geç kurur ama bozulmaz.
Mslm Zeroart bizm makina da öyle bı program yok canım sadece yıkayıp durulayinca çıkarsam çok mu sulu olur
Mslm SedaveSusam ha anladım canım 30 veya 40a faln ataym dediğin gibi yapaym olmazsa daha çabuk kurur böyle
Asiye1689 Mslm ıslakken elinizde yayın içindekileri. Asarak kurutmAzsınız zAten düz zemine yayarak kurutun
Ozgnrgl Mslm makine dondukce top yastığa vuruyor dövülmüş gibi oluyor bende instaramda temizlik sayfalarında görmüştüm yattigimiz yastıkları oyle yıkıyorum