Kızlar merhaba. Son 2-3 gündür özellikle yaşıyorum bunu. Yemek yedikten 2 saat sonra şekerim normal oluyor ama 3 saat sonra falan birden hızlıca düşmeye başlıyor. Mesela 10-15 dk arayla ölçtüm önce 129 çıktı sonra 93 çıktı. Dün de önce 96 ardından 5 dk sonra 78 çıktı. Birdenbire ellerim soğuyor falan garip oluyorum. Araştırdım hipoglisemi de böyle olurmuş. Var mı benim gibi olan?