Kızlar 20.haftama girdim ama hala kendimi bazen adetli gibi hissediyorum hani adet olmadan ağrınızdan anlarsınız ya öyle hissediyorum kendimi çoğu zaman . 8.haftamda doktora söylediğim de rahmin genişliyor o yüzdendir dedi . Ama hala geçmedi benim gibi olan var mı ,birşey olur mu acaba doktora da gitmiyorum hastalık yüzünden ?