hsevdalinka Merhaba, ben hamile olduğumu yeni öğrendim. Şu an hastanelerin durumundan dolayı da doktora gitmek istemiyorum. Ama ne yememem gerekiyor hangi vitamini kullanmam gerekiyor bilmiyorum. Yardımcı olacak biri var mı?
Busraao hsevdalinka bana doktorum folik asit verdi ilk 3 ay onu kullanmıştım ve yeme icme serbestti ne istersen yiyip ic dedi 3 ay sonra beslenme programı vitamin balık yağı ve magnezyum basladik folik asiti bırakıp canım
Songulkls27 hsevdalinka benimde hamileliği yeni bana diofol ve de kan ilacı verdi sanırım bazı hamilelerin durumuna göre de progestran fitil tarzı ek ilaçlar da verilebiliyor yine de önlemini alıp görünmeni öneririm 🤗
Mlk0334 hsevdalinka oncelikle folik asit baslamalisin canim ilk 12 hafta kullanman gereken en onemli şey onun harici sakatat cig et iyi yikanmamis sebze meyve harici abartmicak sekilde herseyden ye ozellikle sut ve urunleri balik kasar muz badem ceviz tarzi bebek icin yararli seylerle beslenmeye calis
Ebruozcann hsevdalinka yeni öğrendiysen kesinlikle gitmen gerekiyor bunu uzman kadın doğumcular açıkladı bebeğin gidip kalp atışını duymanız gerek Allah korusun kötü bişey olursa sanada zarar verebilir
Makeupartistdy Bencede gidip tahlillerinizi verin .önleminizi alarak zaten çoğu hastane sakin ve çok dikkatli .sizin eksik birşeyiniz varsa folik asit harici takviye ilaçta verebilir herkes aynı değil.Birde internetten bakabilirsiniz yememeniz gereken şeyleri .sağlıklı beslenmeye biraz daha dikkat etmek gerekiyor tabi .boş boş kilo almayıp bebeğe faydası olur en azından.tabi başarabildiğimiz kadar gerisi Allah a emanet sağlıklı günler hepimize
hsevdalinka Ben zaten sürekli kan almamı gerektirecek şekilde kansızlık yaşayan biriyim bu yüzden de endişeliyim. Gitmem daha mantıklı olacak sanırım. En azından özel muayenesi olan bi doktora gitmek en iyisi. İlginiz için çok teşekkür ederim.
sinber hsevdalinka merhaba canım hamileliğin hayırlı olsun öncelikle sakatat Yememen sucuk sosis vs gibi ürünleri Çok nadir olarak tam pişmiş Yemen gerekiyor toksoplazma açısından ayrıca yeni hamileysen beta değerini takip etmen gerekiyor iki günde bir ortalama iki katı kdr yükselmesi beklenir dış gebelik vs ihtimaline karşı folik asite gelince ilk 3 ay kullanılmalı ayrıca kan değerlerine göre takviye vs gerekebilir
yagmur91 hsevdalinka canım folik asit al 3 ay zaten kullanman gerekiyor. Birde sakatat ürünleri sakın yeme çiğer, dalak. Birde maydonoz nane ve bitki çaylarından uzak dur. Özellikle maydonoz yeme. Bazı balık türlerini yemekte sıkıntı.
Duyguali hsevdalinka aile hekimini ara ve sor o söyler sana zaten ilaçları aile hekimliği ücretsiz veriyor.