Burcu_Kara Merhabalar arkadaşlar 31+2 hamileyim ve aşırı derece de mide yanması yaşıyorum benim gibi olanlar varsa neler yiyorlar yanmaması adına çünkü her an midem yanacak diye iştahım kapanıyor hatta kilo verdim üstüne 😕 önerileriniz nelerdir ?
Na55- Burcu_Kara bnde 23 hftkgm ne yersem midem şiş zorluyo yanma agr kullnmdm hiç gaviscon rennie normalde veriliyor diye biliyorm bnde
saramomy Burcu_Kara yeşil elma çok iyi geliyor canım günde en az 3 tane yiyorum birde sakız çiğnemek ve sade soda dene istersen
Suna1 Burcu_Kara hakiki nar ekşisi biz yapmıştık onu her akşam yanmam tutuyor bir tatlı kaşığı doldurmicaknşekilde yiyiorum kesiyor
Burcu_Kara Gaviscon kullanıyorum zaten özellikle geceleri süt de içiyorum açıkcası ama yeşil elma denemedim onu denerim