T_ftmnr valla ben de ne zamandır kullanmıyorum. Normalde kullanmam gerek. Baş dönmelerim var bu aralar. Kan değeri düşüklüğünden olabilir dediler. Tekrar başlayacağım bıraktığıma pişman oldum. Aslında bile isteye bırakmadım da arada unuttum, içemedim vs öyle kaynadı gittii.