Feridearslantas1 çok teşekkür Ederim cevap verdiğiniz için , virüsten dolayı doktora gidemiyoruz malum kimisi kanala girdiğinde hareketlerini hissetmezsin diyorlar ama ben suan cok ney hissediyorum hareketlerini ama 34 te randevum vardı gittiğimde doktor dönmüş demişti valla anlamıyorum 🙈 sağlıkla gelsinler insallah