Merhaba kızlar 32+6 oldum bende şimdiye kadar arada sırada küçük kasılmalarım oluyordu anlık ama geçiyordu.Ama 8.ayıma girdiğimden beri bu karındaki kasılma ağrılarım arttı.sanki içimdeki yumruk gibi bi ağrı var dolaşılar karnımın içinde bazen göğsümede giriyor dolaşıyor ağrım içimde.Birde sırtımdaki kemiklerde ağrıyor hem belime vuruyor ağrı hemde kaburgar kemiklerim ağrıyor sanki içime bıçak gibi batıyor ağrı sizdede böyle oluyormu😖Bir aya yakın gitmiyorum doktora corona korkusundan tek tesellim bebeğim hareket ediyor ordan anlıyorum iyi olduğunu.Ben çoçuk büyüdüğü için kendine yer açtığı için olduğunu düşünüyorum bu ağrıların ama bilmiyorum başka ne sebepten olabilir.Cevaplarsanız çok sevinirim🙏