aslanuraz 6+4 haftlık hamileyim. İştahsızlkk kokuya karsı hassasiyet hat safhada. Yemek yemekten su içmekten nefret ettim bebek bu aylarda nasıl gelişim sağlıyo benim yememem içmememin ona dezavantajı oluyordur diye çok üzülüyorum napmam lazım
Krts aslanuraz üzülme ilk 3 ay mide bulantısı tiksinme ile geçtiği için doktorlar sıkıntı yapmayın diyor zaten ilk 3 ay sağlıklı beslenmenizi beklemiyoruz diyolar. Bende öyleydim çünkü🙏
Buselensi aslanuraz bu haftalarda senin yememen bebeği etkileniyo bende öyleydim normalde bi oturuşta tüm sofrayı silip süpüren ben 2 aylık olana kadar ağzına bişey süremedim doktor normal dedi folik asitimi zencefillisiyle değiştirdi biraz düzeldim ama ara ara yine oluyo tabi
Elpisphanto aslanuraz hepimiz böyleyiz üzülmeyin benim 12 oldu ama hala yemekten sonra mide bulantısı ile kavranıyorum 5 dk önce yendiğim yemek Allah affetsin tiksinmeye sebep oluyor. Aldığımız vitaminler bize ve bebeğimize oldukça yardımcı oluyor bunun yanı sıra kokusuz şeyler tüketmeye çalışın meyve, yoğurt vs gibi ben ilk zamanlar bir tek yoğurt ve ekmek içi yiyebiliyordunuz iyi geliyordu :(
sonsuzadek aslanuraz kanından besleniyor şuan. direk yediklerin bebeğe gitmiyor yani. araştırıp öğrenebilirsin
Szndmn Bende 7+3 üm bende aynı senin gibiyim 6. Haftadan sonra yiyememeye başladım ama sanırım şimdilik kandan besleniyormuş 3 aydan sonra da düzelirmiş zaten
Buselensi aslanuraz bana 4 haftalıkken yazdı öğrenir öğrenmez yazılması gerekiyo diye biliyorum ilk 3 ay kullanıyo sonra decavit e geciliyo belki demirin eksik diye önceden yazmıştır ama yinede folik asit kullanımı bebek sağlığı için Önemli bi danış onu
Tuba-27 aslanuraz bebek zaten son 2 ayda kilo alır canım ben senin gibi mide bulantısı kokuya hassasiyetim olurdu yemek yemezdim günde bir öğün oda 1 kase mercimek çorbası 2 hafta önce çocuğun kilosuna baktık 2700 dedi doğana kadar 3 olur inşallah korkma stres yapma zor geçiyor 4 5 aylık olana kadar yemek yiyemezdim ben
buseyusuf27 aslanuraz bende 6+6 yım miğde bulantım benımde hat safhada hatta ne yersem cıkarıyorm gece prilam kullanıyorm gunduz bı nebze olsa rahatladım dıyebılırım .Aşermem var ,kokuya hassasıyetım var gecer ama belkı prilam kullanırsan daha ıyı olur senın ıcın enazndan rahatlarsın
Kulker buseyusuf27 benim de ilk aylarda çok bulantı ve kusma olduğu için dr prilam vermişti çok rahatlattı fakat o ilaç da bağımlılık yapıyor. Şuan 22 haftalık olduk mide bulantısı geçmesi gerekirken 1 gün unuttum mu o gün zehir oluyor. Mümkün olduğunca bırakmaya çalışın canım çünkü gittiğin 3 doktor da bu ilacın bi türlü bırakılamadığıni söyledi. Normalde 18 haftadan sonra mide bulantisinin azaldiğini hatta bitmesi gerektiğini söylediler. Şuan bırakmak için çok çaba harcıyorum.
_Mother_ aslanuraz canım benim de aynı senin gibiydi TV de yemek görünce bile miğdem bulanıyordu kokusunu alıyordum sanki sadece kahvaltı yapıyor su içiyor meyve yiyiyordum 4.ayıma girdikten sonra bitti ama çok şükür şuan 16+3 haftalığım o sorunlarım bitti darısı sana inşallah bu arada kilo kaybında olabilir ben gebeliğimi öğrendiğim de 6 haftalıktım 58 kiloydum 55 kiloya düştüm şuan da hala aynı zaten ilk 3 ay bebek senden beslenmiyormuş kandan besleniyormuş
Fatihinannesiii Kızlar bende bugün gittim 5 haftalık hamile olduğumu öğrendim, malum hastaneye falan gidemiyoruz, ne ilaç kullanayım bilmiyorum emziren anne olarak folik asit nasıl olur acaba
Nihanus aslanuraz bebek ilk üç ay annenin deposundan besleniyor canım hiç korkma sadece su içmeye biraz özen göstersen senin için iyi olur kusarsan su kaybediyorsun çok çünkü şu virüs günlerinde serum takmak zorunda kalmasınlar suyuna dikkat et canım
Seymabebgm aslanuraz bebek ilk 3 ay anne kanindan beslenir yani senin yediklerinden beslenmesi icin daha kucuk ama sen gene beslenmene dikkat etmen lazm
IpekDefne aslanuraz canim bende senin gibiydim oyleki gecmeyecek saniyodum ama dua et hepsi gececek insallah. Yemek yapamamak, butun kokular hersey mideni bulandirir hatta ben burnumu temizlerken bile ögurmeye basliyodum… ama hepsi 3 ay sonuna dgru gecti 🌸
_defnee aslanuraz Yok canım ilk aylarda senin yediklerinden değil depolarından alıyor. Sen kendin için yemelisin bu aylarda güçsüz kalırsın. Halsiz kalma. Leblebi at. Mide bulantısı hapı at fayda görürsün
smg95 aslanuraz bende böyleydim endişemi doktora söylediğimde ilk üç ay bebekler annenin deposundan alıyormuş zaten alacağını yani bebeği kötü etkilemiyor. bu arada bende böyleyken meyve ve bazı çiğ sebzeler iyi geliyordu ferah şeyler yani dene istersen canım.