BusRAmazan bebeğiniz ne kadarlık? Ben bademcik ve orta kulak iltihabı oldum agumentin 625verdi kadın doğum uzmanı kullanabilirsin dedi ilk üç aydan sonra problem olmaz dedi. Ama kız.kardesim görev yaptığı hastanedeki KBB uzmanına sorduğunda kullanmasın demiş antibiyotiklerin dereceleri varmış a,b,c grubu diye güvenliğiniz başka bir doktor varsa muadil olan ilaçlardan kullanabilirsin belki.