Bende hamileligin basindan beri coraspin hap kullaniyordum, doktorum 30. Haftalarda birakacagiz demisti ama mart ayinda son 10 gunde 3 kez burun kanamam oldu. Doktorumu aradigimda coraspini birakmami soyledi. Bi kac gundur almiyorum artik.Suan 27. Haftadayim