bbttll kızlar 1bucuk 2 haftadır yemek borumda inanılmaz yanma var süt içiyorum çaresi yok bana önerebilceğiniz bir şey var mıı????
Meralvedat bbttll bende de var bebek büyüdüğü için mide yukarı çıkıyor buna da reflü diyorlar çok kötü özellikle akşam ve geceleri oluyor çok baharatlı yağlı ve acı yiyiceklerden kaçın bana soğuk süt iyi geliyor
Yelizzsenn bbttll merhaba, doktoruna veya sağlık ocağına gidip rennie diye bi ilaç var ondan al. Çok iyi geliyor anında geçiyor