Herkese merhaba çok zorlu bir gebelik geçirdik. 14. Haftada felçlik geçirdim. Kalbimde delik varmış. Şimdiye kadar bilmemişiz. Hamilelik de kan koyulaşınca ortaya çıktı. Fizik tedavi gördük aylarca. Çok şükür atlattık düzeldik. Son 3 gündür adet sancısı gibi bi ağrı vardı karnımda belimde. Sonra gece bir den uyandım altımı ıslatdım sandım. Sonra iç çamaşırımı değiştirdim. Tekrar ıslandı. Hemen anneme sordum suyun geliyor dedi. Hastahane ye gittik. Sabah 6 da kontrol ettiler. 4 cm açılman var dendi hemen doğumhaneye aldılar. Ama sancım yoktu. Yürüyerek gittim. Doktorum gelip kontrol etti. Sancıların yetersiz dendi. Suni sancı takıldı. Burda kolay diyenler vardı. Hiçde kolay değildi. O kadar canım yandı ki anlatamam artık sezeryana alın diye yalvardım almadılar. Açılmam 7cm olmuştu. Spinal yapın dedim. Akşamdan kansulandırıcı enox kullandığım için onu da yapamadılar 😔 sonra suni sancıya devam ettiler oğlum çıkana kadar. Umarım her kesin normal sancısı yeterli olur. Çok acı çektim tam sabah 6 dan akşam 6 ya kadar sancı çektim. 6.05 de muhteşem oğlum doğdu. Altım da dikişlerim ama olsun. Hepsi geçti. İnanın çektiğiniz acılar bebeğinizi kucağınıza alınca hemen geçiyor. Ama hala sütüm gelmiyor. Bi yöntemini bilen varsa tavsiyede bulunsun. Herkesi Allah sağ saglim kurtarsın. Sorularınızı cevaplaya bilirim.