Hergün aynı saatte hiç şaşmaz gelen bi lekem var ama bu akıntı gibi değil sanki bi yer yara olmuş oradan geliyo gibi :/ serklajım var ve sabah akşam progestan kullanıyorum fitil şeklinde kaç doktora kendi doktorumda dahil sorduysam endişe etme sancın yoksa çok dikkate alınacak bir durum yok diye ama her gün o saatte bu tedirginlik beni üzüyo:(