Maviiimsi MucizeBeklerken yenmezmi ben yiyorum üçüncü gebeliğim üçüncü den incekilerde de yedim smdide
Yasemin00 MucizeBeklerken canım ben hemen hemen haftada bir yiyorum eşim yapıyor etsiz severekte yiyorum yani yeni yaptı eşim daha hala yeyiyorum buzdolabında muhafaza ediyorum zaten etsiz oldugu için dayanıklı 3.4 gün etsizi zate etli sanırım satılmıyor hiç.biyerde yasak diye biliyorum
Btyas34 MucizeBeklerken ben tam bir çiğköfte hastasıydım dışarıda yapılan etsiz çiğköfteler de bulyon kullanıldığını öğrendiğim gün tiksindim bulyon zaten baya zararlı bir şey. Evde yapılanda sıkıntı olmaz yiyebilirsin
ozgeya MucizeBeklerken Evde yapılanları yiyebilirsiniz.Dışarıda satılanların içerisinde katkı maddesi dolu.Yediğiniz an bir şey yapmayabilir ama bebeğinizin gelişimine olumsuz etkileri olacaktır.Yiyip yememeniz tamamen tercih meselesi.
zeome yenıyo cnm ben yıyorum 1 çiftli ekmekte kokoreç yedim çok canım cekti çiğ et hariç herseyı ye cekınme bana doktorum öle demişti bende 11+5