Merhabalar anne adayları ben 4 aylık hamıleyım ıkı ay önce doktora gıttıgımde ıdrar yolu enfeksiyonu var dedi doktorum hatta ılerı derecede demıstı bebek küçük dıyede ılac vs vermedı bol su ıc dedi ama şuan artmış gıbı hıssedıyorum ınanılmaz bı kaşıntı afedersınız pis koku akıntı napsam gıtsem mı doktora çok kararsız kaldım vırusten dolayı nasıl geçer bılemedım gıtmem gerekır mı