Kubs Mesela benim miniğim 27+3 oldu en baştan beri Doğa dedik arada gittik geldik ama vazgeçmedik. Ben ismini koyarken isim sıklığınıda araştırdım. Güneş’i bende istemiştim ama Güneş ismi 29.444 tane varmış, Doğa ismi 13.476tane. seçerken bu da etkili oldu 😅 bu yüzden Doğa 🌿
Brokoli Kubs ben bu yuzden ilk gunden bu yana “iz” koymak istedim. o kadar emindim ki, hicbir isim hala o kadar icime sinmiyor. ama parkta bahcede falan cocuga nasil seslenicem bilemedim, vazgeçtim. iiiiiiiiz mi dicem izzzzzz mi dicem, seslenmek cok zor 🥺
Brokoli Sema-cetin68 ben de evren ve doğaya digerlerinden biraz daha yakınım sanırım. tesekkur ederim ❤