Bende 7 haftalık hamileyim 6. Haftamda gittiğimde kalp atışı duyulmadı alttanda muayene etmişti haftaya gel dedi 7. Haftada gittiğimde doktorum kalp atışı başlamış dedi bende çok üzülmüştüm üzülme çocuğu etkiler bol bol ye bana ilaç vermişti onuda düzenli kullanıyorum canını sıkma inşallah Allah’ın izniyle duyarsın doktor kalp atışı başladı dedi ama haftayada sen duyarsın annesi demişti hayırlısı ne ise o olsun canım @