Kızlar merhaba öncelikle ben esentepe hastanesine gidiyorum 34+3 haftalığım oğlum olacak sizler hengi hastaneye gidiyorsunuz esentepeyede giden varmı ve hangi doktora gidiyorsunuz malum virüs olayları falan doğumlarımıza kadar inşallah geçer bu durum ailem memlekette gelemiyorlar ankaraliyim bu arada gurbette tek olmak zor kaynanamgil var bi burda ama ne kadarda olsa kendi ailem başka 😔