Kızlar bugün sglık ocagına gittim eliyle baktı ebe karnıma bebek aşagılanmıs dedi gercektn indi midem de falan bi rahtlama oldu. Ama daha kanal a yerlesmemiş. Sizlerde nasılsınız. Ne kdr sürede yerlesir acaba kanal a aşgı inince dogum erken mi olur ki.