Cananne1 Merhabalar, 1 Nisan’da doğum yaptım bebeğim gogsumu tutmuyor, süt indi ama sağlarken çok az geliyor, ne yapmam lazım çocuk emdikce artar diyorlar ama emmiyor ki
Kifayet Cananne1 bol su iç humana emziren anneler için çay var ondan al canım lohusa şerbeti ve bol yeşillik ben bunlardan içtim faydasını gördüm ☺️