Elcinszr Merhaba anneler hastaneyi süslüyücekmisiniz kımseyı almıycaklar galıba anı olsun diye süslemeyi düşünen varmı
Tugba_ilhan Elcinszr bencede gerek.yok.ben yaptirdiklariki.bile koymadım valize doğurup biran önce evime gelmek istiyorum ziyaretçi yasağı var zaten gelen giden olmuycak eve gelince cekiniriz fotolarimizi
Trnbrna Elcinszr icinizde kalmasin o zaman madem hazirlik yaptınız yaninizda esiniz olursa en azindan birlikte resim cekilirsiniz.rabbim saglikla kucaginiza almayi nasip etsin insallah kac haftaliksiniz?
Elcinszr Trnbrna çok saolun 🙂. ☹️ Bir kişi olursa eger annem kalıcak yanımda 35.haftadayız artık evi hazırlayıp ole cekerım🤷🏻♀️
Elcinszr Deleted5544 olabılır evet konusmadım zatn daha ama dısardan esya gelıo gıtmesıne ızın vermezler bencede🥺