33 +2 olduk bizde, hamileliğin başından beri mide bulanması gibi hiç bir şikayet yaşamadım çok şükür şuana kadar çok rahat geçirdim, sadece son zamanlarda bel sırt ağrılarım var ve sabahları bacak ağrılarım 🙁idrar durumu hamilelikten önce de çok sıktı şimdi de öyle. gece ne tarafa yatsam ordan Bi hareketlilik oluyor rahatsızlıktan uyuyamıyorum