Merveclkts Kızlar dün geceden beri sancımla birlikte kanamam vardı bugün gittim doktoruma bebeğin gelişmesi geçen haftadan da gerilemiş dedi kürtaja alalım yada iki gün içersinde düşük yaparsın dedi . Var mi bunun gibi şeyler yaşayan 🙁😒😒
Rabia95 Merveclkts keseniz mi büyümedi? Benim kesem büyümemişti ama içimde bebek yoktu 5. Haftaydı benimde düşük yaptığımda
Merveclkts Deletedmom115 dün gece acile gittim hiç bir şey demedi beni öylece eve yolladı gaz sancısıdır falan dedi. Kanamaya da çok yoğun olması lazım falan dedi
Deletedmom115 Merveclkts tabiiki git, ben boş gebelik yaşadım 3 doktora gittim, 6 haftalık daha kalp anca oluşmuştur ne geriliği
Merveclkts Deletedmom115 bilmiyorum valla kanamam da var ya zaten kötüyüm doktor da öyle deyince hepten kötü oldum
Deletedmom115 Merveclkts beta hcg’ne falan bakmamış, moralin eminim bozuktur ama kendini koyverme, başka bir doktora görün canım
Rabia95 Merveclkts kese eğer büyümediyse direk kürtaj diyorlar, benimde başıma geldi 🥺 ama içini ferah tut özel hastaneyse gece aciline git orada başka doktor bakar zaten
Merveclkts Deletedmom115 bana hiç bakmadı ki zaten ona ben evde test yaptım da gittim doktora hiç kan testi falan yapmadı direk ultrasona soktu