Kursadbudak Merhabalar,a101e dün gelen bebek ürünlerinden alan aldıran varmı?Gidip bakamadım gönderebiliceğim kimse de yoktu nasıllardı?
Deleted5544 çok güzeldi pike, mama kabı, zıbın seti, pijama seti, yelek, oyuncak, gece lambası, askı, biberon seti, emzik, patik, çorap aldım ben 😂
Beyis Ben de gittim de pek bişey kalmamıştı annem zıbın seti aldı kumaşları güzel gerçekten oyuncak kutusu aldı onuda beğendim bide iki paket ağız mendili aldık. Bugün de evime yakın olana gittim yine bişey yoktu ama mama kapları hoşuma gidiyodu onlar baya kalmış burda iki tane onlardan aldım. Ama iki yerde zıbın ve pijamalar duruyordu belki sizin semtte de duruyordur gidebilirseniz
ozlem_1990 Kursadbudak https://imgyukle.com/i/J4t4xj Valla çok pahalı şeylerde almış biri olarak bence fiyatına göre oldukça güzeldi A101 ürünleri
Nes414141 Tekstil ürünleri inşallah bim inki gibi rezalet değildir, alan hanımlar tekstil ürünlerini beğendiniz mi? Bende internetten sipariş vereyim ona göre
Brokoli dün kuvet, kova, masraba, granul deterjan ve biberon almistim. bugun esimden rica ettim gitti yine, fisher price bakim cantasini ve bir nevresim aldi. cantayi paketli diye inceleyemedigim icin dun almamistim. bugun internetten baktim, bebek arabasina da takiliyormus. cok sevmesem bile bebek arabasina takarim sabit kalir, illa kullanirim diye aldirdim ama sevdim. aldigim herseyi sevdim, alt acma alacaktim ama kumasini flan sevmedim almadim. pike ve cok amacli ortu de desen olarak cok hosuma gitmedi
sukranaslier Kursadbudak akşam gittim hiç bir şey kalmamıştı birde çok kalabalıktı hiç doğru düzgün bakamadım yastık alezi aldım sadece