Ben adetime beş gün kala test yaptım ve baya silik çizgi çıkmıştı daha sonra tam adet günümde yaptığım da baya koyu cıktı ve kan tahlili yaptırdım. Ben testte tek çizgi gördüm ama sanki diğer çizgini en alt kısmı cok az var gibi. Bır saat bekledıkten sonra da baktınız mı teste?