Betyyy Hamileliğimin basından beri sürekli tedirginim sanki bebeklerime bişey olucak gibi hissediyorum her hafta hastaneye gitmekte hoşuma gitmiyor. Şuan 26 haftalık hamileyim ikiz bebeklerim var hareketlerini çok az hissediyorum bu normal mi yaa bazen çok sert hissederken şu aralar çok cılız ve az hissediyorum
Busrasalt Betyyy bende seninle aynı durumdayım kafama çok taktım 24 haftalık hamileyim hareketleri 2 gün önceye kadar çok güzeldi şimdi az az endişeleniyorum
niko_96 Betyyy ay evham çok tehlikeli bir girdap sakın ha düşmeyin ona. Bişeyi ne kadar düşünürseniz çağırırsınız. Allahın koruduğuna hiçbişey olmaz deyin. Ben 33 haftalık hamileyim öğrendiğim günden beridir cam siliyorum ev temizliyorum dip bucak hem de hiç sakınmadım kendimi. Ağır kaldormak zorunda olduğum da oldu gün içinde hiç otırmadıpım da oldu. Öyle devamlı hareketlerini falan da takip etmem ki brbeğinizinde uyku saatleri var artık genelde siz yatınca hissedersiniz. Biz hareket edince sallanan amniyo sıvısı uyutuyormuş bebekleri. Hiç korknayın. Allahın koruduğuna hiçbişey olmaz deyin hep.
Betyyy Busrasalt bazen psikolojik olabilir mi diye düşünüyorum ama iki bebek var sonuçta psikolojik olsa bile kıpır kıpır olmaları gerekiyor
Betyyy niko_96 evet iş konusunda bende kendimi fazla esirgemem. Ama bazen bi aklıma takılıyor illa o an gidip kalplerini dinlemek istiyorum duyuncada kuş gibi hafifliyorum
BaharM niko_96 sizin sağlığınız yerinde şükür, bazı gebelikler sizin kadar hareket imkanı vermiyor malesef, aşırı yorgunluk ve stres zor duruma sokuyor hamileyi.iki üç düşük yapan kadınlar evhamlı ve stres içinde geçiriyor süreci.
niko_96 Betyyy kıyamam 😁😁 sağlık ocaklarında da dinletiyorlar oraya git bari oralar daha az insan geliyor daha belki için daha rahat olır giderken
niko_96 BaharM post sahibi böyle bir durumdan bahsetmediği için ben de ona göre yanıtladım. Önceleri yaşanan olumsuz deneyimler etkiler tabii ki ama sanıyorum karşımda böyle kötü deneyim yaşamamış sadece biraz evhama düşmüi bir anne adayı var. Ama yine de öncesinde ne yaşanmış olursa olsun ve ya doktor ne demiş olırsa olsun psikoloji bir insanın bazen en büyük dostu olduğu gibi en büyük de düşmanı oluyor. Kötü düşünmek kötüyü çağırıyor pozitif olmak gerek kötü deneyimler yaşandı ve bitti bu defa çok iyiyim demek gerekir diye düşünüyorım.
Haticeakks Valla sırf stresten dolayı bile az hissedebilirsin 9. Ayima girdim bugüne kadar hepp stresli geçti neyi sıkıntı ettiysem başıma geldi kötüyü asla çağırma hep dua oku kuran oku bilmiyorsan Türkçesini oku Allah’a sigin ben hep öyle rahatlıyorum