Sevgiliii güzel hamiş annecikler ☺🙏🏻 Öncelikle inşallah hepimiz sağ sağlim yavrularımıza kavuşuruz diye dua etmek istedim🙏🏻😇☺
Problemim şu ki benim göğüs ucum yok içe dönük öyle çıkınca da bebeğin tutabileceği kadar çıkmıyor 😌🤭 14. Haftamızdayız göğüs ucu çıkartıcıda almak istemedim göğsü çok uyarmamak adına bu durumu yaşayan varmı neler yaptınız bebeğiniz doğunca emebildi mi ?
Şimdi göğüs uçları var ama ben ondan değilde bebeğim kendi göğsümü emsin istiyorum çünkü.