Merhaba 27. Haftamdayim bi kac haftadir dilim damagima yapisiyor derler ya aynen oyle surekli susuyorum su iciyorum bol bol bu yuxden wc cok sık gidiyorum kalbim carpiyo bazen uykum geliyor sekerli biseuler yiyince agirlik cokmus gibi ustume ara ara hafif burnum damla damla kan geliyor her zaman degil ama
Gebelik sekerim oldugundan supheliyim ilk gebeliğim de yaptirmistim seker cikmamisti
Koronadan dolayi hastaneye gitmeye korkuyorum doktorumda acil bisey olmadigi surece gelmeyin diyor whatsapta paylasiyor
Gebelik sekeri olanlar yardımcı olabilir mi bu belirtiler sekerle mi alakali yoksa normal mi ben mi abartiyorum ayni durumu yasayan var mi esime diyorum gitsem mi hastaneye evde bi cocugumuz daha var bize virus bulasir diye korkuyoruz napic bilmiyorum