Busbus2684 Merhaba arkadaşlar, bişey sormak istiyorum, 22 haftalık hamileyim, rahimde hafiften ağrı oluyo sizce normal mi sizde de böyle şeyler oldu mu?
Greyy90 Busbus2684 normal canım rahim genişliyor o yüzden ağrı sızı oluyor o haftadan sonra artık bebişin aşağılarda takılır kıpırtılar hissedersin ayağıyla oraya vuruyor gibi 😀
Busbus2684 Greyy90 evet bi kasığımda hissediyom, bi göbek deliğimin orda, bi sağa gidiyo bi sola, bişeyler okudum hemen su içmeye başladım bol su için diyolar, enfeksiyon riskine karşı diye
mina_mom Kızlar bende 20+0 haftalığım ve benimde bebeğim diğer haftalara göre bikac gündür daha aşağıda gibi ve ağrı yapıyor normal mıdır iki gün önce kontrolüm vardı doktorum birşey demedi herşey iyi dedi ama yine de ağrı olunca korkuyorum biraz cevaplarsaniz bilginiz varsa 🙄😘