Kızlar magnezyum kullanıyorum bayadir 37+1 günlük hamileyim artık bırakmalı miyim doktora gittim aslında ama bebeği görünce yine sormayı unuttum sırf bu sebeple de mesaj atmak istemiyorum çok fazla yazdım doktora bu aralar çekiniyorum. Hiç sancım olmuyor benim belkide magnezyum yüzündendir artık icmesem sancı gelir mi acaba siz ne zaman biraktiniz magnezyumu?