2 hafta önce gittim pazartesi bidaha gidicem detaylı usg için. 5 hafta sonra kan uyuşmazlığı ve şeker yüklemesi için yine gidicem. Keyfi gitmek çok saçma ama doktorlar aylık rutin kontroller için çağırıyor zaten çok uzunda tutmuyorlar kontrolleri. Hastaneler çok korkunç ama ben evde dursam bile eşim en kötü markete fırına gidiyor yani o virüs gelecekse zaten her şekilde bulaşacak. Önemli olan kendimizi en iyi derecede korumamız.