Ozlm_k Arkadaşlar merhaba😊 Yarın sabah 9 buçukta sezaryene gireceğim. Spinal mi veya genel mi olacağı belli değil. Allah nasip ederse sağ salim kucağımıza alıp döneriz. Dualarınızı bekliyoruz 🙏🏻
3_kiz_annesi Ozlm_k sağlıcakla al bağışını kucağına şimdi uyuyamazsın sen ben uyuyamamıştım doğuma gideceğim gün spinal tercih et çok rahat ve güzel kendinde oluyon bebegini goruyon cok guzel bisey
Ozlm_k 3_kiz_annesi Sağolasın canım🥰 korkuyorum yalan değil. Dikiş esnasında falan ellerini hissederim diye 😞
3_kiz_annesi Ozlm_k canim bebekle ugrasmaktan giremedim bi daha olmusundur artık sezeryan yazarsın nasıl olduğunu