Merhabalar,
39+4 günlüğüm şuan. Bugün doktor kontrolüm vardı. Doktorum hiç açılman yok istersen bugün sezeryan yapalım dedi. Zaten bebekte 4 kg civarında seni zorlar dedi.
Ne yapacağımı şaşırdım. Psikolojik olarak hiç hazır değildim ve doktoruma biraz daha beklemek istediğimi söyledim. Nst sonucuna göre bakalım dedi. Zaten sabahtan beri karnımda ağrı var ve Nst de kasılmalarım da çıktı. Salı ya kadar bekleme kararı aldık. İyi mi yaptım kötümü bilmiyorum. Bir taraftan da çok korkuyorum. Şimdi 8 bin adım yürüyüp uzandım. Hafif sancım da var gibi. Sizce hafta sonuna doğum yaparmıyım?