Eloc işinize karışmak gibi olmasın ama ben yatak yanına yerleşen anne yanı beşiğinden aldım ikinci bebeğim olacak aşırı memnunum bu beşiği alan bi arkadaşım çok pişman sürekli ayağa kalkıp emzirip geri yerine koymak ölüm gibi diyor ama benimkisi çok rahat bi tavsiye