Canım bende tarlusal kullandım pco var bende de 2 aya yakın olmadım gittim doktora gebelık yoktu tarlusal verdi tarlusalı kullandım 6 gün üzerinden 8 gün geçti adet olmadım hastaneye gitti bide baktım hamileyim degerim 1330 lardaydı keseyi gördük şu an 5+3 haftalıgız Rabbim inşallah saglıkla kavuşmayı nasip eder 🥰🤲🏻 O yüzden dikkat et sende