nidarcn Annelerrr sezaryen olanlar biraz bilgi verirmi rahatsızlığımdan dolayı ikilimde kaldım avantajları yada dezavantajları nedir normal doğumu istiyorum hep ama rahatsızlığımdan dolayı sezaryen olabilirim lütfen aydınlatın beni