Handeylmz Aslında tamamen koşullar ve bünyeye bağlı ben normal doğum çok istemiştim kısmet olmadı sezaryen sonrası 1 hafta çok zorlandım ama kimisi birkaç saat içinde ayağa kalkıp çabuk toparlanabiliyor ya da normal doğum yapıp uzun süre sıkıntı yaşayabiliyor doğum kime ne getirir bilinmez bana o 1 hafta işkence gibi geçti ama üzerinden de 1,5 yıl geçti şimdi yaşadıklarım hayal gibi geliyor doğumun en mükemmel duygulardan olduğu kesin buna odaklanmak en iyisi 😊