sinber Merhaba arkadaşlar Gaziosmanpaşa medicalpark hastanesine bu haftalarda girmiş olan var mı ortam nasıl 12.katında karantina hastaları olduğu için tedirginim yardımcı olur musunuz emrah beye gitmeyi düşünüyorum
Umayerdal sinber Benimde bu ay kontrolüm vardı gidemedim dr um shahla hanım kendisiyle görüştüm bebeğin haraketlerini hissediyosan sıkıntı yoktur 4 hafta sonra gel dedi bana ama tedirginliklerim var doğumuma da az kaldı doğumhane ve yoğun bakım aynı kattaydı nasıl olcak bilmiyorum 🤷🏼♀️ 😔
sinber Umayerdal ben dün Emrah beye gittim 9a almıştım randevuyu ve Kadın doğum katında ½ hasta vardı sadece ve temiz görünüyordu hatta bi bayan şeker yüklemesi için falan gelmişti bi sorun yoktu ama bilemedim şimdi
Umayerdal sinber anladım sezeryan düşünüyorum ama bakalım haftaya çarşamba gidicm kontrole doğumhane ile yoğun bakımın aynı katta olması beni tedirgin ediyo ama allaha emanet artık🙄🤦🏼♀️
sinber Umayerdal hayır henüz erken daha yeniyiz ama bu sene iki hamileliğim oldu ve medicale gittim hep uzun zamandır gidiyorum kürtajımı falan orda yaptırdım
Umayerdal lavienrose Dr umdan çok memnunum güler yüzlü sıcak kanlı ilgili yani bi dr da daha ne istenebilir ki☺️