As-li-93 25 haftalık hamileyim gece rahmimin üstünde oluşan ağrı yüzünden uyuyamadım şuanda belimden böbreğime vuran çok fena bi ağrı ve halsizlik var normaldir bu durumu yaşayan varmı
As-li-93 Gokce_ idrar yaparken yanma olmuyo ama evet oda bi ihtimal olabilir doktora gitmeye de korkar olduk artık 🤦
Gokce_ As-li-93 bende suan aynı durumdayım canım gece çok kaşık ağrım oluyordu bendede yanma yok doktoruma yazdım ilaç ismi söyledi aile hekimimden yazdırdım