UmaY-34 Kizlar 27. Haftamizdayiz 1 buçuk aydir kontrole gitmiyorum doktoruma yazdım gelme bir sıkıntın yoksa riske atma dedi ama bu aralar kasık ağrım çok oluyor tuvaletini yaparken siz ne yapıyorsunuz kontrollere gidiyor musunuz
Hahhsueoe UmaY-34 bende 26. Haftaya giricem yarin bu ayin 23 unde gidicem en son 15 martta gitmiştim merak ediyorum acikcasi gramini suyunu falan😊
35ebru UmaY-34 🙄4 haftadır gitmedim ama önümüzdeki hafta 24 haftalık olacak şeker yüklemesine gidecem aşırı kilo alıyorum şimdiden 10 kilo🙄şekerden belki
glnur90 UmaY-34 29 hafta dayım geçen hafta gittim kan uyuşmazlığı vardı iğne için gittim mecburen yoksa bu ay sonuna kadar gitmezdim ben de. İnşallah en kısa zamanda toparlanır Türkiye.
Canparcam_2 UmaY-34 bende, 25+4 yim bir ay oldu kontrole gitmeyeli eşim gitmeyelim, bu ay dedi bugün kontrolüm vardı doktoruma gelemicemi söyledim bir ay Sonra gideceğim.
Deleted5544 3 hafta önce gitmiştim dün yine gittim. 29 haftadayım. bir ay sonra gel yine dedi doktorum
glnur90 Mineonur benim kan grubum a negatif eşimde 0 pozitif. Kan testi yapıyor doktor ona göre iğne yapıyor. 7. Haftada kanamam olmuştu o zaman bitane vurdular Bi de 28 de.