Merhaba sevgili anne adayları 31+1 deyim ara sıra mide yanmam oluyordu fakat geçiyordu şu son iki üç gündür geceleri yatınca felaket bir mide yanması yaşıyorum boğazlarıma doğru yastığımı yükselttim yok süt içtim yok geçmiyor bir türlü sabahlara kadar uyuyamıyorum 😔 iyi gelen bir şey var mı bana önerirseniz çok sevinirim bir de bu aralar mide bulanması başladı bunu da yaşayan var mı çok merak ediyorum