Ceyddaa Kızlar merhaba düşük riski ve kanama olduğu için 1 haftadır progestan kullanıyorum ağızdan alıyorum aşırı derece de halsizlik ve baş dönmesi yapıyor vajinadan kullanan var mı 😔
mmylmz Ceyddaa kesınlıkle fıtıl olarak almalısınız ağızdan etkılı degıl onun kadar bırde ezıyet çok. dediginiz gıbı uyku mıde yanması yapıyor. alttan at bacım. 2 saat uzan kalkma
Esraslc Ceyddaa benim de kanamam vardı o yüzden başladım, hep alttan kullandım ama doktora sorsan daha iyi olur 😇 kullanabilirsin der herhalde.
mmylmz Ceyddaa tam tersi rahme dırekt gıdıp etkı edıyor rahımı toparlıyor kanamayı kesıyor. parmagınızla ıttırın ıyıce. ve hıc kalkmayın 2 saat bakın düşmesin. fazlası erıyıp akacak korkmayın ama 2 saat en az yatmalısın
defnemila Ceyddaa 14. Haftada vermişti doktorum 2 hafta kullandım vajinadan. Şuan 34 haftalığım tekrar başladık yine vajinadan kullanıyorum daha rahat.
Nese33- Doktorum ağızdan alındığında karaciğerde %25 i emiliyor fitil olarak kullan ki hem hepsinden faydalanabilirsiniz hem de uyku mide bulantısı gibi iskencesini çekme demişti. BenCe doktorunuza danışın fitile cevirirse rahat edersiniz ☺
Pinarmelike Ben 2 aydan fazladir vajinadan kullanıyorum canım daha etkiliymis doktorum öyle siylemisti
Edibeee Ceyddaa baldonmesı yapıyor ıse siz de benim gıbı tansiyonu dusurıyor doktoruma ben dedıgım de geceleri kullan yatmadam önce demıstı gund ebır kere ıcıodum sıze eoylr yapabilirsiniz ama gunde ikiden fazla ıcıosanız bır doktorunuza danısın
meliccccc Ceyddaa ben fitil olarak kullaniyorum ginde 3 kere vajinal daha etkili hem sen de oyle kullan canm
140316 Ceyddaa Evet canım bende 4 aylık hamileyim düşük tehlikem var progestan kullanıyorum doktor bana vajinal olarak kullan dedi sabah akşam tok karnıma fitil olarak atıyorum