Belki araştırmada doğum yapacak olanlar vardır ondan yazayım istedim… 16 martta sezeryan ile doğum yaptım. Doktorum aşkı hanımdı. Gerçekten çok ilgili davrandı ameliyat esnasında çok memnun kaldım. Sizlere önerim mutlaka tek kişilik oda bulmanız hele ki şöyle bir dönemde… Hastane ve doktorların doğum sonrası ilgisi özeli aratmadı. Çocuk doktorları her sabah gelip baktılar. Belki merak eden arkadaşlar vardır diye yazmak istedim . Benim ikizlerimden biri 2445 gr biri 2800 gr doğdu. Şu an 19 günlük olduk . Her geçen gün daha iyi olacaklar inşaallah. Bu süreç sadece çok yıpratıcı yaptırılan bütün testler erteledi🤦🏻♀️